akhirnyaa..kembali bersekolah.. :p

assalamualaikum w.b.t...


setelah berhibernasi di rumah selama lebih kurang 2 bulan lebih2 sikit,
akhirnya terpaksa akur dengan ketetapan..
kembali ke penang!!

uhuh..sungguh x syok..
ye la kan..dah dua bulan duk kat umah makan,pakai,minum,tido sume umi yang handle,balik sini sah2 kena buat sume keje sendiri..waaa T^T
dan tahap ke'homesick'an tu haruslah naik mendadak kann..ngee

bertolak dari rumah dalam pukul 9 pagi..
asalnya nak bertolak kul 7 pagi - kira lepas subuh..
tapi 'konon' jela kann..liat bab2 nak balik kampus nih!
terhegeh2..buat tu,tertinggal ni,lupa tu,ehhh lupa cek ape yang ade n xde..
hadoii..azzianie2..=='

tapi abah bawak keter super laju!
daebak ahh..
yanie dah la spisis mabok keter jugak..pagi tu pulak xmakan..memang sempoi la kan..
saja cari pasal..last2 vomit jugak..haishh..-.-
sampai kedah pukul 1 tengah hari..elok je sebelum solat jumaat..
fuhh..4jam je! ahah :p



sempat lagi snap pic tu!haha
tu masa sampai umah sepupu yanie kat sp :)
begambar ngan anak sepupu satt..hee

lepas makan kat umah sepupu yanie sume,at last pukul 5 cmtu abah umi angah g anta yanie..
sampai kepala batas pukul 5.30ptg..
umi abah angah balik kelantan terus..
maka tinggallah daku keseorangan disini..hewhew

angkut semua bebarang bawak masuk bilik,bentang karpet sume,last2 xsimpan pun lagi barang2 uh..
still unpack lagi..elok duk dalam beg lagi sume..haha



see? nampak macam kemas kan..tapi propaganda je sume tu..
bawah katil ade lagi beg besar penuh ngan barang2 yang belum dikeluarkan..
penat + malas + buntu.. tu la punca xterkeluar lagi sume2 tu..
ape nak jadi laa..hahah

tapi malam tadi je yanie xkemas..pagi ni bangun pepagi dah mula bertukang dah..
memula kuarkan isi2 dalam lemari tu..then baru susun balik sume2..
ni pun atceli xabis simpan pun lagi..ngee

setakat tu je kot..nak sambung kemas2 n buat assignment lak..hee
thanx sudi baca! ^_^

p/s - kena bebel ngan akak yanie sebab barang mengalahkan orang baru balik haji =='


xoxo,
yanie

No comments: