kak irine nadia dapat baby girl :)

assalamualaikum w.b.t...


mesti ramai kenal ngan blogger femes irine nadia kan..^_^
yang xtau tu boleh klik sini :)
alhamdulillah..semalam kak irine dah selamat lahirkan baby girl..comel sangat!
mata sepet..macam ibu dia jugak..^_^
rase nk kiss2 je..eheh..

atceli xperlu buat pun entry pasal ni..sebab dah ramai sangat blogger buat..
tapi nak buat jugak!xkira! :p

yang ni pic yang yanie capture kat instagram kak irine jelaa..^_^
comel! xpuas puji..hehe
paling spesel sebab baby lahir hari isra' mikraj! ^_^



pape pun,congrats both kak irine n husband! ^_^
moga princess ni grow up as a good muslimah in d future..
aamiin..^_^


xoxo,
yanie

3 comments:

Dylla Fadzil said...

Tu la semalam tgk jugak kat instag. Comel gila mata sepet :) Mmg comel pun, sbb mak ayah baby pun comel jugak :) hihi

yanie said...

kann..geram tgk..^_^ rse nk cubit je..eheh :p

Darma Marina a.k.a Rin said...

Comel cam mama die~ :D